Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



O programie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-11-17 11:33:53
go to brand, wsparcie go to brand

Naszym celem jest promowanie rodzimych produktów markowych oraz wzmacnianie wizerunku naszego kraju i polskiej gospodarki na świecie. Aby to osiągnąć, przygotowaliśmy dla polskich przedsiębiorców między innymi: 12 branżowych programów promocji, 5 programów promocji na rynkach perspektywicznych.

1. branżowe programy promocji - dla każdej z wybranych 12 branż opracowany został trzyletni program promocji obejmujący katalog różnorodnych działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców oraz działań promujących istotę branży, dla której został stworzony.

 

Wybrane branże:

 

2. programy promocji na rynkach perspektywicznych - celem realizacji tych programów jest stworzenie przedsiębiorcom narzędzi do ekspansji na rynki pozaunijne, często odległe i kosztowne, ale o dużym potencjale importowym. Programy promocji są realizowane na 5 rynkach:

 

 

W ramach pierwszej części programów wskazane zostały działania promocyjne dla przedsiębiorców m. innymi dofinansowanie imprez targowych, szkoleń, usług doradczych czy misji gospodarczych.

 

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie ze środków poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand” PO IR realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Wszystkie dokumenty oraz szczegółowe informacje dotyczące planowanych naborów dostępne są na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

W ramach drugiej części, wyszczególnione zostaną działania promujące istotę wybranych branż oraz działania promujące polską gospodarkę. W części tej znajdą się między innymi takie działania jak: organizacja misji przyjazdowych kontrahentów, artykuły sponsorowane w prasie, działania informacyjno-promocyjne na danym rynku czy organizacja stoisk narodowych. Wykonawcą jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

 

Przedsiębiorcy - tylko mikro, mali i średni, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, objętych programem zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych wykazanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. poz. 1027).




ZBH, WPHI, COIE

mapa

Aktualności